Volgers

donderdag 16 november 2017

En stempelen maar - And stamp on

Hallootjes allemaal ;-)

Gisteren viel het gelukkig mee in het ziekenhuis in Leuven. Ditmaal moesten ze niet in mijn mond bezig zitten waardoor ik geen pijn heb gehad, ik heb enkel de proffessor gezien, een 3D scan moeten laten maken en een onderhoud gehad met de anesthesist. Ik kreeg wel te horen dat ik zeker 6 weken veel last zal hebben van mijn heup waar ze het bot gaan uithalen voor mijn kaak. Volgende week woensdag de laatste keer naar daar vóór de operatie. Maar over naar mijn kaart van vandaag. Een heel eenvoudig stempel kaartje vandaag.

Hello there everyone ;-)

Yesterday was okay in the hospital. This time they didn't have to work inside my mouth which means I wasn't in pain too much. I only saw the proffesor, had a 3D scan made and had a meeting with the anethesian. They did tell me though that I will have lots of problems with my hip where they will take bone from for my jaw for at least six weeks. Next week wednesday my last visit before the op. But onto my card now. Today I have a very simple stamping card for you.


Onderaan kun je nog een materialen lijst vinden.
Below a supply list.

Dank je wel voor het langskomen en ik zie jullie heel graag terug voor de volgende kaart en blog bericht. Groetjes, Veerle x

Thank you so much for visiting and for leaving me a little comment. I love to see you back for the next card and blog post. Hugs and see ya, Veerle x

NMMS014 Nellies Choice Mixed Media Stencil Flower Pattern NMMS014  ME-504 Memento LuLu Lavender ME-504 ME-500 Memento Grape Jelly ME-500 TXCS003 Nellie`s Choice Clearstamp - Texture Bricks  TXCS003 SIL014 Nellie's Choice Clear Stamps-Silhouet Flowers-8  SIL014 SIL017 Nellie's Choice Clear Stamps-Silhouet Flowers-11 SIL017 VF-CLA-152 VersaFine Clair Monarch VF-CLA-152 VF-CLA-351 VersaFine Clair Nocturne VF-CLA-351



16 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Beautiful stamps used on your lovely card.
Hope all continues to go well for you. xx
[aNNie]��

!neke zei

Prachtige kaart Veerle !!!
Fijn dat dit bezoek aan de arts meeviel !
En pijn in de heup klopt !
Mijn dochter heeft dat ook gehad , ze was 12 toen.
Maar gaat gelukkig over !

groeten Ineke
DT 52 WTC

lenywim35 zei

Mooie kaart Veerle. Je hebt nog heel wat voor deboeg in Leuven.Als je er maar beter van wordt , kan je het aan. Maar heel veel sterkte meis. grts leny

Margreet zei

Prachtig stempelkaartje Veerle!
Gelukkig dat het gisteren is meegevallen in het ziekenhuis.
Het gaat nu wel steeds dichterbij komen. Maar ja, wat moet, moet! En pijn in je heup is echt niet prettig, maar gaat gelukkig weer over. Wat is de medische wetenschap toch kundig!
Fijne dag.
xxx Margreet

Unknown zei

Another fabulous card Veerle, love the design. Hoping all goes well for you upcoming operation. Hugs Jennifer xx

Gerrina zei

Mooie strakke kaart!
Fijn dat je net zo uit het ziekenhuis kwam als erin...qua pijn. Het is heel wat wat er gaat gebeuren; zo knap dat ze dat kunnen! Groetjes, Gerrina

Diny zei

Wow.....wat een prachtige kaart Veerle...zo mooi gedaan met de stempels! Je hebt wel een hele operatie voor de boeg....ik wens je veel sterkte!
Groetjes Diny

Sarah zei

Mooie kleuren paars en een tof kaartje! Xx

Veerle zei

Dan heeft jouw dochter geluk gehad Ineke dat ze een soortgelijke ingreep op haar 12de heeft kunnen hebben. Over de 50jaar wordt deze ingreep alleen maar moeilijker en gecompliceerder. Al 50 jaar worden mijn kaak gewrichten overbelast en is mijn mondholte te klein. Hoe jonger je bent voor soortgelijke ingreep hoe beter.

Ans Gilbert zei

Er staat je een heftige operatie te wachten Veerle,alvast heel veel sterkte,
je stempelkaartje is weer leuk!
groetjes,Áns

Rosina zei

Een schitterend stempelkaartje Veerle..., mooie kleurtje zo gecombineerd...
en sterkte alvst met de komende operatie...

groetjes Rosina

Laine zei

Such a beautiful stamped card Veerle. So glad this appointment went well!
Laine
x

Fikreta zei

Lovely card.
Hugs

KarinsArtScrap zei

een leuke kaart Veerle.
succes met alles.
Gr Karin

coldwaters2 zei

Another beautiful card Veerle I love those stamps you have used also the lovely colour, super make
hugs
lorraine x

Caroline Cards zei

Pff, dat wordt nog heftig dan. Veel sterkte!
Een leuke kaart heb je gemaakt!
groetjes, Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...