Volgers

zondag 13 april 2014

Distress Ink

Ik gebruik heel vaak Distress Ink om de randjes te bewerken, maar wist al langer dat deze inkt ook veel andere leuke toepassingen had. Maar ik kwam er maar niet aan toe om eens wat te gaan experimenteren. Toen Esther voorstelde om daar eens een workshop rond te doen hapte ik snel toe natuurlijk. En daarna was de stap snel gezet om ook zelf te gaan experimenteren. Hieronder zien jullie enkele leuke freubel resultaten van het werken met Distress Ink.



Deze kaart heb ik op de workshop gemaakt.
 
De twee volgende kaarten heb ik zelf thuis gemaakt.
 
 
 
Voor een koppel dat 11 jaar getrouwd is heb ik deze gemaakt
 
 

 
De gebruikte materialen zijn:
 
Distress Ink: Pumice Stone & Black Soot
Stempels: Forever Friends FFS 907129 - Forever Love
                 Wild Rose Studio CL 364 - Fireworks in Paris
                 Nellie Snellen LILA005
Embossing inkt & embossing poeder White
Om de tekst te stempelen Archival inkt Jet Black
Witte kleefparels
 
 
Voor een koppeltje dat 7 jaar getrouwd is
 
 

 
 
 De gebruikte materialen zijn:
 
Distress Ink: Dusty Concord & Milled Lavender
Stempels: MTY 907100 - Lots of Love
                 Forever Friends FFS 907129 - Forever Love
                 Nellie Snellen LILA005
Embossing inkt & embossing poeder Seafoam White
Om de rest te stempelen inkt van Memento Dew Drop-Sweet Plum
Strikje - kleefparel - wollen purperen glitter lint (action)
 
Zo dat was het weer voor deze keer. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van creaties met Distress Ink.
Bedankt voor je bezoekje en je berichtje, fijne zondag nog, hartelijke groetjes,
Veerle.



4 opmerkingen:

martine zei

Wauww Veerle,
schitterende stempelkaarten
vind ze supper mooi
lieve groetjes martine

Anoniem zei

Lieve Veerle,

Deze kaarten zijn ook prachtig het is weer heel wat anders.

Liefs van Hetty

Esther zei

Mooi!! Echt waar. Soms heb je gewoon een duwtje nodig om weer aan de slag te gaan. En ik vond de workshop super gezellig en geniet nu helemaal van wat je er zelf van maakt!!! Goed gedaan!
Groetjes Esther

Unknown zei

Hoi Veerle, Ik vind je kaarten heel mooi en apart, ik zie het mezelf niet doen maar vind het heel knap hoe je het gedaan hebt, super,

Liefs Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...